Club van Honderd

Gepubliceerd op: woensdag 11 maart 2020
Sinds afgelopen zomer zijn R.K.S.V. en Rijssen Vooruit gefuseerd tot "s.v. Rijssen" en hoopten we door verschillende oproepen dat er nieuwe vrijwilligers zouden opstaan voor de club van 50/100

Helaas is dit nog niet gebeurd en hebben we voorlopig besloten verder te gaan met de "club van honderd" wat € 28,00 per seizoen kost.

Voor dit bedrag hangt jouw naam op het bord in de kantine aan de Elsmaten en krijg je een uitnodiging voor één persoon op de jaarlijkse vrijwilligers (en club van honderd)avond (dit seizoen op vrijdag 27 maart).

De vereniging kan met dit geld diverse activiteiten en materialen voor de jeugd bekostigen.

Het bedrag wordt binnenkort geïncasseerd, voor wie er nog geen lid is en dit wel wil worden horen we dat graag via info@svrijssen.nl. Jouw naam krijgt dan een prominente plaats in ons clubgebouw, je steunt onze jeugdafdeling en je bent van harte welkom op de vrijwilligers (en club van honderd)avond.

Zoals hierboven al aangegeven is deze avond dit seizoen op vrijdag 27 maart, hiervoor krijgen de "club van honderd leden" nog een separate e-mail met uitnodiging. Uiteraard krijgen de vrijwilligers ook een uitnodiging per mail.

We zien jullie graag de 27e aan de Elsmaten!

Met vriendelijke groet,

Bestuur s.v. Rijssen