Sponsorcommissie zet Gouden en Zilveren Sponsoren vandaag in het zonnetje

Gepubliceerd op: vrijdag 1 mei 2020
Beste Sponsoren van s.v. Rijssen, Middels deze brief willen wij u namens de Sponsorcommissie en het Bestuur van de s.v. Rijssen een hart onder de riem steken en tevens bedanken voor uw steun in deze barre tijden. Wij willen de hoop uitspreken dat we allemaal gezond zijn en dat we gezond blijven. Tegelijkertijd weten we dat het soms helaas niet zo zal zijn. In onze families, bij onze vrienden, onze naasten kan het virus ergens toeslaan of reeds zijn vreselijke uitwerking hebben gehad. Wij wensen iedereen in die positie enorm veel sterkte toe. Medeleven en sterkte, dat hebben we in deze tijden hard nodig.

Want de afgelopen weken zijn voor velen van ons wellicht de meest turbulente geweest die we in jaren hebben meegemaakt. Juist in zo'n onzekere periode is het goed dat er ook de lokale "kleine" gemeenschap is. Dat er de regio is waarin wij leven, dat de club er is die we sponsoren. Daar waar we elkaar kennen, met elkaar zaken doen én plezier hebben met elkaar. Waar we weer langs de lijn kunnen staan om onze club aan te moedigen. Waar we een drankje doen met onze (mede- )sponsoren. Waar we weer andere mensen leren kennen om weer nieuwe kansen na te jagen. Misschien allemaal nog even op anderhalve meter... maar toch! En waar we ons weer druk kunnen maken om onze nieuwe accommodatie. Waar we samen onze club steunen en helpen die mooie plek te worden in Rijssen waar we met zovelen kunnen sporten met, en genieten van elkaar! Wij hopen u daar te mogen begroeten en wij willen u enorm bedanken voor de steun aan onze club. Wij hopen dat we ondanks deze crisis, ondanks uw eigen 'sores', op die steun kunnen blijven rekenen. Wij wensen u namens de Sponsorcommissie, Hoofdbestuur en alle leden: alle sterkte, alle wijsheid en veel gezondheid toe voor jezelf, maar zeker ook voor al je geliefden en naasten. Wij hebben als blijk van enorme waardering voor uw sponsorschap, een kleinigheidje voor u samengesteld. Ondanks dat de beloofde feestavond in deze omstandigheden helaas geen doorgang kan vinden, hopen wij dat het in goede aard zal vallen. Proost op uw gezondheid!

Bedankt !

Sponsorcommissie s.v. Rijssen.