Aanmelden s.v. Rijssen

Welkom,

Wat leuk dat je bij onze mooie vereniging wilt komen voetballen. Hierbij heten we je alvast van harte welkom! Heb je eerst nog vragen over lid worden bij s.v. Rijssen? Of wil je een telefonische afspraak maken? Mail dan met info@svrijssen.nl

Voormalige of huidige vereniging

Je gegevens

Overige info

Door ondertekening van dit aanmeldingsformulier geeft het aspirant-lid toestemming tot automatische incasso van verschuldigde contributie (zie website) en andere zaken (zoals opgelegde boetes door de K.N.V.B.). De gegevens zullen gebruikt worden conform de privacy policy van s.v. Rijssen, zie ook www.svrijssen.nl.

Verder verklaart het aspirant-lid:
Akkoord te zijn met de verwerkersovereenkomst van s.v. Rijssen
Op de hoogte te zijn van de privacy policy van s.v. Rijssen
Al deze informatie is te vinden op onze website www.svrijssen.nl en kunt u opvragen bij de ledenadministratie.

Met het ondertekenen van dit document verklaar ik het bovengenoemde gelezen, begrepen en akkoord te hebben bevonden. Indien het aspirant-lid minderjarig is, verzoeken wij de ouder/verzorger voor akkoord te tekenen.

Bestuur s.v. Rijssen