Kleding voorschriften

s.v. Rijssen beschikt over een Kledingcommissie

De kledingcommissie verzorgt de wedstrijdkleding en gesponsorde kleding van alle teams en vrijwilligers.

Deze kleding is eigendom van de club.

Het wedstrijdtenue bestaat uit een blauw shirt met zwarte balk, een zwart broekje en blauw zwarte kousen.  Het shirt wordt door de club ter beschikking gesteld. Elk nieuw lid krijgt kousen en een broekje.

De kousen en broekjes worden eenmalig per nieuw jeugdlid door de vereniging aangeschaft, daarna zal het door de leden zelf moeten worden aangeschaft.

Vanaf 1 januari 2022 moeten nieuwe seniorenleden het broekje en sokken zelf aanschaffen. Dit kan voordelig via de webshop op de website van s.v. Rijssen..

Indien een lid stopt, zal de door de vereniging verstrekte sokken en broekje ingeleverd moeten worden

Het is het streven van de kledingcommissie om elk team trainingspakken en tassen (allebei merk Jako en marineblauw) in bruikleen te geven. Hiervoor zijn we op zoek naar meerdere sponsoren. Hebt u als sponsor belangstelling dan kunt u ons bereiken via het volgende mailadres. sponsor@svrijssen.nl

Kleding welke gedragen wordt tijdens de trainingen dient door de leden zelf aangeschaft te worden. De gesponsorde trainingspakken mogen niet op de trainingen gedragen worden. Deze zijn alleen om naar de wedstrijden te gaan!

Eigen aanschaf van kleding voor een gezamenlijke uitstraling als team wordt niet toegestaan.

De kledingcommissie verzorgt ook de jassen, polo’s en trainingspakken voor de trainers, leiders en vrijwilligers. Deze kleding mag alleen gedragen worden tijdens het uitvoeren van uw functie en dienen na beëindiging van de functie weer ingeleverd te worden.

kledingcommissie@svrijssen.nl