Sportmedische begeleiding

Fysio Bewust (Leon Kamphuis & Renee Struik) is het aanspreekpunt voor de sportmedische begeleiding binnen s.v. Rijssen. Ook voor alle jeugdspelers! Bij blessureleed, beginnende ongemakken, of voor vragen en/of advies kunt u terecht bij Fysio Bewust.

Iedere dinsdagavond is Leon aanwezig, in de medische ruimte bij s.v. Rijssen, van 18:30 tot 19:15 uur. Donderdagavond is er een spreekuurtje van 18:30 uur tot 19:00 uur bij Fysio Bewust. Zaterdags op wedstrijddagen van het eerste elftal is Renee of Leon een uur vóór aanvang van de wedstrijdbespreking van s.v. Rijssen 1 aanwezig. In praktijk zal dit tussen 11:30 uur en 13:00 uur zijn.

Let op: Mocht je gebruik willen maken van de expertise van Leon en Renee, op één van de hierboven genoemde momenten (Spelers van het eerste elftal genieten voorrang op zaterdag), dan kan dit alleen wanneer jij je daarvoor aanmeldt.

Aanmelden?

Neem telefonisch of via mail contact op via de onderstaande contactgegevens.

Vergoeding:
Gratis, maar alleen bij blessures die zijn ontstaan door voetbal. Andere fysieke klachten vallen niet onder het s.v. Rijssen spreekuur en hiervoor dient een regulier consult te worden gepland.

Consult; als je ouder bent dan 18 jaar en aanvullend verzekerd bent voor fysiotherapie dan wordt dit door je verzekering vergoed. Ben je nog geen 18 jaar dan wordt fysiotherapie 9 keer uit de basisverzekering vergoed (niet ten koste van het eigen risico) en vaak kan er nog een extra 9 consulten worden aangevraagd bij de zorgverzekeraar.

Locatie: Fahrenheitstraat 3 te Rijssen

Tel: 06 401 304 42 (Leon) of 06 233 966 14 (Renee)

info@fysiobewust.nl

www.fysiobewust.nl