Contract met de aannemer definitief getekend.

Gepubliceerd op: dinsdag 11 augustus 2020
Donderdag 16 juli hebben wij onze handtekeningen gezet onder het contract met Bouwbedrijf Lichtenberg voor de bouw van ons nieuwe clubgebouw. Hiermee hebben wij weer een stap gezet in de realisatie van ons nieuwe sportcomplex.

Op de achtergrond waren de voorbereidingen al in volle gang, maar een aantal formaliteiten lieten nog op zich wachten, zodat we vandaag eindelijk de handtekening hebben kunnen zetten. Wij hebben er alle vertrouwen in dat wij samen met Bouwbedrijf Lichtenberg een heel mooi en uniek clubgebouw gaan realiseren.

Op de achtergrond wordt Lichtenberg ondersteund door Bouwbedrijf Wessels. Via deze weg willen wij dan ook Wilco Zwoferink (Directeur Bouwbedrijf Lichtenberg), Mark Schreurs (Projectleider Bouwbedrijf Lichtenberg) en Marcel Kreijkes (Projectleider Bouwbedrijf Wessels) alvast bedanken voor hun inzet en vertrouwen tot nu toe en ze alle succes wensen met de uitvoering van de werkzaamheden.

Ook gaat onze dank uit naar onze bouwcommissie, bestaande uit Ferry Stevens, Richard Gerrits, Harry Scholten, Berjan de Wilde, John Brinks, Jan Bakker en Wouter Beumer, die al een hele tijd en nog steeds volop bezig zijn met de ontwikkelingen van ons nieuwe complex.

Zoals het er nu uitziet zal er in week 36 gestart worden met de bouw.

Het ontwerp is gemaakt door BDC architecten en de installaties worden verzorgt door Van Losser Installatiegroep en Woolderink Technische Installaties.

Bestuur s.v. Rijssen