Het fundament voor s.v. Rijssen staat.

Gepubliceerd op: woensdag 21 oktober 2020
Op woensdag 21 oktober heeft Bouwbedrijf Lichtenberg de begane grond vloer gelegd voor het nieuwe clubgebouw van s.v. Rijssen.

Daar waar de fundering voor de club s.v. Rijssen vorig jaar al werd gelegd is nu ook het fundament voor het mooie nieuwe clubgebouw klaar. ’s Morgens om 7 uur is Bouwbedrijf Lichtenberg samen met Pluimers Kraanverhuur begonnen en om 17 uur had men alle 95 vloerdelen liggen.

Een puike prestatie welke mede mogelijk werd gemaakt door de hulp van onze overige bouwpartners Bouwbedrijf Wessels, Woolderink Installatietechniek en Van Losser. Gezien de huidige situatie omtrent corona was het helaas niet mogelijk deze mijlpaal uitgebreid te vieren.

Maar om de harde werkers toch een blijk van waardering te geven, overhandigde voorzitter Wouter Beumer een taart namens s.v. Rijssen aan directeur Wilco Zwoferink van Bouwbedrijf Lichtenberg.

Dit onder het toeziend oog van Mark Schreurs (Projectleider Lichtenberg), Marcel Kreijkes (Projectleider Wessels) en Ferry Stevens (lid bouwcommissie s.v. Rijssen).

Nu gaat men gestaag verder met de bouw, waarbij de verdiepingsvloer eind november zal worden gelegd. De planning is om het gehele gebouw eind juni 2021 klaar te hebben. Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen, volg s.v. Rijssen dan via Facebook en Instagram waar regelmatig foto’s en filmpjes worden gepost.