“Everybody needs öliebol’n”

Gepubliceerd op: donderdag 1 december 2022
Sinds een aantal jaren bakken wij zelf de oliebollen en appelbeignets. Dit jaar zullen wij net als vorig jaar, de oliebollen van bakkerij Tijink afnemen en de appelbeignets weer zelf maken en bakken. Reden genoeg dus om ze nu te bestellen via onderstaand opgave formulier.

Bestellen:

Vul onderstaand formulier in (naam, telefoonnummer en mailadres zijn verplicht), geef aan welke en hoeveel oliebollen je wil bestellen (keuze uit naturel, gevuld met krenten/rozijnen of een mix hiervan en appelbeignets) en verzend je gegevens.

Na bestelling zal je een betaalverzoek ontvangen (Tikkie op je 06-nummer of via je mailadres). Tevens ontvangt u een bevestigingsmail. Deze kan in uw “SPAM” terecht komen!

Bestellen kan t/m 27 december a.s.!  (vol = vol dus bestel op tijd).

Kosten:

Dit jaar kosten de oliebollen 11 stuks voor €10,-, naturel of gevuld (23 voor €20). Een mix van 5 naturel en 6 gevuld kosten ook € 10,-

Appelbeignets 3 voor €5,- of 7 stuks voor €10,- (15 voor €20)

Steun de club:

Bestel je oliebollen en appelbeignets, dan steun je automatisch de club! Bestel daarom nu nog je oliebollen en appelbeignets voor jezelf, je familie, je buren of bekenden want: Everybody needs öliebol’n toch?

Afhalen van de bestellingen:

De bestelde en betaalde oliebollen kunt u afhalen op vrijdag 30 december vanaf ca 14:00 uur t/m ca 16:30 uur bij het clubgebouw van s.v. Rijssen. Noteer dit alvast in uw agenda en dan zien wij uw bestelling(en) graag tegemoet!

Sportieve groet;

Sponsorcommissie s.v. Rijssen

(ps; wij zijn niet verantwoordelijk voor niet opgehaalde bestellingen!!)