Geachte leden , leiders en trainers ,

Gepubliceerd op: dinsdag 1 juni 2021
Graag jullie aandacht voor het volgende : Vanwege de aangekondigde versoepelingen hebben wij als bestuur besloten om het buitenterras met ingang van 5 juni a.s. te openen.

Uiteraard met inachtneming van de nog steeds geldende corona-maatregelen zoals onder andere maximaal 50 personen ( wel spelers, leiders en trainers, geen toeschouwers ) tegelijk aanwezig op het terras met maximaal 4 personen aan 1 tafel en afstand tussen tafels minimaal 1,5 meter. Nadere regels volgen zo spoedig mogelijk via de website en social media.

Douches en kleedkamers blijven gesloten, toiletten in de kantine zijn wel open.

Hopelijk zet de dalende trend in het aantal besmettingen zich voort en komen er op korte termijn meer versoepelingen.

De KNVB regio Cup voor de jeugd gaat ook met ingang van 5 juni van start, zodra de KNVB het wedstrijdprogramma heeft bekend gemaakt wordt het op de website geplaatst.

Na dit goede nieuws ook een punt van zorg :

Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat er tijdens of na de trainingen wordt gerookt en alcohol (bier, mixdrankjes, etc) wordt gedronken op of rondom de velden. Ook ligt er overal rondom de velden en in de sloten veel afval zoals lege flesjes en blikjes, sigarettenpeuken, snoep en chips verpakkingen, etc.

Als bestuur willen en kunnen wij dit niet tolereren; roken en alcohol is niet toegestaan op en rondom de velden en alle afval moet in de afvalbakken worden gegooid. Is er geen afvalbak in de buurt dan neem je jouw afval mee en gooi het in de ruimschoots aanwezige oranje afvalbakken rondom de oude kantine.

Mocht blijken dat het gedrag met betrekking tot roken en afval niet verbetert zijn wij als bestuur genoodzaakt om de velden te sluiten.

Dat is echt het laatste wat het bestuur maar ook jullie willen, dus laat het niet zover komen.

Hopende op de medewerking van iedereen.

Het bestuur.