EHBO en AED

Gepubliceerd op: vrijdag 24 december 2021
Op de wedstrijddagen is er veel bedrijvigheid op ons complex en dat is uiteraard mooi om te zien, maar een ongeval zit in een klein hoekje. Op het moment dat er iets met iemand gebeurt is het zeer wenselijk dat wij, naast het bellen van de hulpdiensten, weten wie wij kunnen benaderen om te helpen

Daarom zouden wij graag weten wie van onze leden EHBO heeft. Deze mensen willen wij dan verzamelen op lijst welke achter de bar wordt gelegd.

Op het moment dat er zich dan een ongeval voordoet kunnen wij iemand van deze lijst, als die op dat moment aanwezig is, benaderen.

Dus heb je EHBO en ben je op wedstrijddagen regelmatig op de club te vinden meld je dan aan via info@svrijssen.nl.

Op deze manier hopen wij iedereen die dat nodig heeft op een passende manier te kunnen helpen

Tevens zal er buiten aan ons hek een AED komen te hangen.

Deze AED hebben wij gesponsord gekregen en daar zijn wij heel dankbaar voor.

Het is een volautomatische AED, dus in principe kan iedereen hem bedienen, maar voor een aantal van onze vrijwilligers zullen wij nog een extra training verzorgen.

Voor nu wensen wij jullie fijne feestdagen en een gezond en sportief 2022.

Bestuur s.v. Rijssen