s.v. Rijssen neemt afscheid van Gerald Willems

Gepubliceerd op: vrijdag 14 januari 2022
s.v. Rijssen heeft besloten de prettige samenwerking met Gerald Willems na dit seizoen te beëindigen. De technische commissie en het bestuur heeft, na gesprekken met een afvaardiging van de spelersgroep, besloten het aflopende contract niet te verlengen. Een zeer moeilijke beslissing, aangezien we zeer tevreden zijn over Gerald die altijd in het clubbelang handelt.

Gerald is onze allereerste hoofdtrainer ooit, is een uithangbord voor onze vereniging en staat ook zo bekend bij zijn vorige clubs.

Gerald, de spelersgroep en overige staf willen er alles aan doen om het huidige seizoen zo hoog mogelijk te eindigen.

Wij hebben hierin het volste vertrouwen en hopen zaterdag 2 juli tegen eredivisieploeg Heracles Almelo een prachtig afscheid voor Gerald te organiseren.

Bestuur en technische commissie s.v. Rijssen