Publiek weer toegestaan en kantine weer open.

Gepubliceerd op: woensdag 26 januari 2022
Het kabinet heeft de maatregelen in de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus per 26-01-22 versoepeld. Met deze stap zijn wij als s.v. Rijssen natuurlijk heel blij en wij hopen snel terug te kunnen naar “normaal”. Concreet betekent dit voor s.v. Rijssen:

Er mag weer gevoetbald worden tegen andere clubs, dus de competities gaan weer beginnen. Zaterdag 29 januari worden de eerste wedstrijden alweer gespeeld, waaronder een om 14:30 uur een oefenwedstrijd van het 1e tegen Enter Voorruit 2 op ons complex.

Publiek is toegestaan bij trainingen en wedstrijden op Sportpark ’t Opbroek. Buiten is geen CTB (corona toegangsbewijs) nodig. Wel dient de 1,5 meter afstand in acht te worden genomen.

De kantine, kleedkamers en toiletten zijn toegankelijk. Personen vanaf 18 jaar dienen in het bezit zijn van een geldig CTB. Hierop zal gecontroleerd worden en we rekenen op het begrip en de medewerking van iedereen!

Uitgezonderd van de voornoemde CTB verplichting zijn personen die werkzaamheden verrichten bij s.v. Rijssen zoals bestuur, trainers, coaches, leiders, arbitrage, kantinepersoneel en alle vrijwilligers. Ook is bij het afhalen van eten en drinken geen CTB verplicht, wel het dragen van een mondkapje.

De kantine en het terras zijn open tot uiterlijk 22.00 uur ’s avonds (zaterdags tot 21.00 uur). Toegang tot de kantine kan alleen via de hoofdingang en niet via de terraszijde.

-In de kantine en op het terras gelden vaste zitplaatsen, 1,5m afstand en het dragen van een mondkapje is verplicht bij het verplaatsen of bij het afhalen van eten of drinken.

-Houd voor en na het sporten 1,5 meter afstand.

Met onze vrijwilligers proberen we de veiligheid voor iedereen zo goed mogelijk te waarborgen. Dat kan echter niet zonder de medewerking van alle leden en bezoekers. We doen daarom zeker ook een beroep op de eigen verantwoordelijkheid van alle bezoekers, lid of geen lid! Alleen samen krijgen wij corona onder controle.

Blijf allemaal gezond en fit!

Bestuur s.v. Rijssen

Bron : NOCNSF, KNVB en RIVM