Tafel bestuurskamer

Gepubliceerd op: donderdag 3 maart 2022
Sinds vorige week hebben we een prachtige nieuwe tafel in onze bestuurskamer staan. Vanuit Kaja in Rijssen hebben we naast deze tafel ook de laatste twee tafels en enkele stoelen voor in de kantine binnengekregen.

Wederom iets van onze to-do-list afgestreept en we zijn zeer blij met deze tafels en stoelen. Het aantal zitplaatsen in de kantine is hierdoor verhoogd naar ruim 170 plekken. Iedereen die hieraan meegeholpen heeft willen we via deze weg nogmaals bedanken!

Wij hopen ons complex (inclusief tribune waar een stichting zich druk voor inzet) helemaal gereed te hebben voor aanvang van de wedstrijd tegen eredivisionist Heracles Almelo op zaterdag 2 juli. Deze wedstrijd onthullen we ook wat nieuws, zorg dus dat je daarbij bent. Informatie over de wedstrijden, waaronder kaartverkoop, volgt zo spoedig mogelijk.