Bedrijfsvoetbal Rijssen 2024

Bedrijfsvoetbal Rijssen

Maandag 27 mei 2024 is het weer zover, dan begint het Bedrijfsvoetbal Rijssen. Dit jaar gaan we van 32 teams naar 48 teams en hopen we dat het net zo'n succes wordt als voorgaande jaren. Sinds 2005 is het Bedrijfsvoetbal Rijssen al een bekend begrip in Rijssen en omstreken. Het is een zomeravondcompetitie van 4 weken als mooie afsluiting van het reguliere seizoen.

Het is dan ook niet vreemd dat er elk jaar reserveteams op de lijst staan die willen deelnemen. Dit jaar verwelkomen we dan ook een aantal nieuwe teams binnen het toernooi. We hebben dit jaar bedrijvenpoules, recreatiepoules en prestatiepoules.

De wedstrijden vinden plaats van 19.00 tot 21.00 uur. Elk team speelt twee wedstrijden van 25 minuten per avond. De speelavonden zijn op 27 en 29 mei, 3, 5, 10, 12, 17 en 18 juni. De finale-avond is op vrijdag 21 juni, gevolgd door een groot eindfeest.

Zien we jullie dan?