s.v. Rijssen JO9-1 vroeg uit de veren voor kampioenschap

Gepubliceerd op: vrijdag 9 december 2022
Onze jongste jeugd die actief is in de competitite, de JO9-1 van s.v. Rijssen, kan aanstaande zaterdag het kampioenschap binnen halen in en tegen sc Markelo JO9-1.

Vanaf het begin van de 2e fase van de competitie was duidelijk dat het team onder leiding van trainers Nick Loohuis, John Brinks, Jelle Beverdam en Abdel Nour de boventoon voerde met het winnen van wedstrijden, weliswaar met kleine verschillen. Er werd slechts 1 keer verloren deze fase, zodat zaterdag bij winst op sc Markelo de kinderchampagne ontkurkt kan worden!!

Vaste leider Nick is helaas afwezig, maar Andries Slagman zal zijn honneurs zeker waarnemen, zodat onze jongens er met de felbegeerde titel vandoor gaan.

De wedstrijd begint al optijd, om 8:45 wordt er afgetrapt bij sportpark Endemansdijk. Op tijd naar bed, en vroeg weer uit de veren, dat is het devies. Wees welkom om ze aan te moedigen en de titel mee naar huis te nemen.