Sponsoravond (gouden en zilveren sponsoren)

Gepubliceerd op: vrijdag 17 februari 2023
Zaterdag 11 februari was er de eerste jaarlijkse s.v. Rijssen sponsoravond om de gouden en zilveren sponsors van de club een gezellige avond te bezorgen. Het was de avond waarop al twee jaar was gewacht, maar door corona steeds moest worden uitgesteld.

Het begon na de inloop met koffie en cake, met 1,5 uur de Oosttribune waarin de mannen Bert van
Losser, Jan van Staa en Tijmen van Wissing kritische en humoristische nieuwsfeiten van de diverse
eredivisie clubs doornamen. Een zeer geanimeerd ander halfuurtje voor de aanwezigen.

Hierna was het tijd om gezellig bij te kletsen onder het genot van hapjes en drankjes.
De sponsorcommissie kijkt terug op weer geslaagde sponsoravond met dank van alle aanwezigen

De Sponsorcommissie