s.v. Rijssen JO12-2 speelt om kampioenschap!

Gepubliceerd op: vrijdag 17 maart 2023
De JO12-2 van onze s.v. Rijssen speelt aanstaande zaterdag in een rechtsreeks duel om het kampioenschap. Tegenstander is sv Holten JO12-1 . Ze staan gelijk in punten , alleen is het doelsaldo van s.v. Rijssen ietsje beter. Er werd door beide teams 1 keer verloren , de overige wedstrijden werd de volle buit gepakt.

Deze derby van Rijssen-Holten begint al op tijd, om 9:00 wordt er afgetrapt op Sportpark ’t Opbroek.

Lukt het de jongens en meisjes om de titel voor de 2e keer op rij te veroveren ?

Wees allen welkom om ze naar het kampioenschap aan te moedigen. Een mooie warmloper voor de stadsderby van ons vlaggeschip tegen Sportclub Rijssen, zij trappen om 14:30 af, eveneens op ons mooie sportpark !