1e speelt belangrijke thuiswedstrijd!

Gepubliceerd op: vrijdag 31 maart 2023
Zaterdag speelt ons 1e elftal als nummer drie om 14:30 uur thuis tegen nummer vijf Voorwaarts V. Deze derde plaats levert aan het einde van het seizoen zeer waarschijnlijk nacompetitie op, maar dit kan ook bewerkstelligd worden door de koppositie in de derde periode vast te houden. Uit werd er verloren, zaterdag moet er thuis gewonnen worden. Komt allen en steun ons eerste elftal!

Naast deze topwedstrijd speelt koploper ASV'57 uit bij nummer vier AVC Heracles, welke slechts drie punten achter ons staat. Nummer twee RKSV Bornerbroek speelt thuis tegen nummer zes SP Daarle. De top zes speelt zaterdag dus tegen elkaar, gaat dit verrassingen opleveren?

Er zijn nog zes wedstrijden te spelen voor alle teams in de 4e klasse F, behalve voor Voorwaarts V. en SP Daarle die een wedstrijd meer gespeeld hebben. Het belooft een spannend slot van de competitie te worden, waarbij s.v. Rijssen alle steun kan gebruiken om de derde plaats in de ranglijst en de koppositie in de derde periode vast te houden. Wees welkom!