Beste Vrijwilligers

Gepubliceerd op: maandag 16 december 2019
Onderstaand krijgen onze vrijwilligers via de mail. (mochten we onverhoopt iemand per ongeluk vergeten zijn meld u dan bij het Bestuur) Mail:   bestuur@svrijssen.nl

Beste vrijwilliger,

Wij als s.v. Rijssen zijn nu een half jaar onderweg en ik ben met recht trots op wat we met elkaar al hebben bereikt. 2019 is al met al een bewogen en misschien ook wel een emotioneel jaar geweest. v.v. Rijssen Vooruit en v.v. R.K.S.V. zijn op houden te bestaan en zijn gefuseerd tot s.v. Rijssen.

Het hele fusietraject is een zeer intensieve periode geweest met ups en downs, maar met al jullie hulp en steun staat er een mooie nieuwe vereniging. Een vereniging met een mooi toekomstperspectief. Ondanks dat we nog op 2 locaties spelen merken wij de aantrekkingskracht die een nieuwe vereniging heeft. De jeugd groeit en ook sponsoren hebben zich massaal aan ons verbonden. Daar zijn wij hen heel dankbaar voor.

Uiteraard is er her en der nog wel wat verschil van inzicht en wat wrijving, maar dat hoort erbij als je gaat fuseren. Soms moeten we nog wat aan elkaar wennen, maar over de gehele linie ben ik super tevreden hoe het loopt.

De komende tijd zullen we ook nog heel veel werk moeten verzetten om tot ons uiteindelijke doel te komen, maar daar gaan we in 2020 mee verder. Nu is het tijd om even op adem te komen, te genieten van de winterstop en terug te kijken op een memorabel jaar. Want zonder jullie hulp en steun was ons dit nooit gelukt. Hier zijn wij jullie dan ook heel dankbaar voor. Om onze dank kracht bij te zetten krijgen jullie van ons een mooie s.v. Rijssen sjaal en vaantje.

Dit teken van dankbaarheid kun je afhalen op zaterdag 21 december vanaf 15 uur in de kantine aan de Stokmansveldweg.

Op deze dag organiseren wij tevens de jaarlijkse Bazar. Tijdens dit super gezellige evenement zijn er heel veel mooie prijzen te winnen, dus misschien neem je nog wel veel meer mee naar huis.

Tevens speelt het 1e haar laatste thuiswedstrijd voor de winterstop, dus nog een reden om 21 december gezellig naar de Stokmansveldweg te komen.

Nogmaals dank voor jullie inzet en wij hopen ook komend jaar weer op jullie steun mogen rekenen.

Met vriendelijke groet,

Namens bestuur s.v. Rijssen

Wouter Beumer

Voorzitter

PS: Diegene die niet in de gelegenheid zijn om de 21e naar de Stokmansveldweg te komen, krijgen het presentje op een later moment.