Kampioenschapswedstrijd s.v. Rijssen JO12-2

Gepubliceerd op: zaterdag 27 mei 2023
Vandaag had de JO12-2 voor de derde keer dit seizoen het heft in eigen handen om kampioen te worden. Vooraf was bekend dat we aan één punt genoeg zouden hebben. Tijdens de trainingen naar deze wedstrijd toe werd er nadrukkelijk op gehamerd dat we de tegenstander niet mochten onderschatten. De wedstrijd uit tegen Blauw Wit Holten stond op het programma. Blauw Wit Holten stond op dat moment derde op de ranglijst.

Tijdens de trainingen was er al goed te zien, dat er na deze dag uit werd geleefd. Zaterdag was de spanning uiteraard wel weer van de koppies af te lezen, maar dit is juist een goed teken. Iedereen had er erg veel zin in en dit was dan in de wedstrijd ook snel terug te vinden. Jammer genoeg kon Levy er door privéomstandigheden niet bij zijn, hij zou zeker worden gemist tijdens de wedstrijd. Ook Daan was er helaas niet bij en ook hij werd gemist. Na het signaal dat de wedstrijd liet beginnen werd er al heel snel gescoord door s.v. Rijssen en ook daarna kwamen het 2de, 3de en 4de doelpunt er snel achteraan. Een 0 - 4 stand gaf het team de opluchting die ze nodig hadden en het kampioenschap was bijna binnen. Maar door even niet op te letten werd er toch door Blauw Wit een mooi doelpunt gemaakt. Na dit doelpunt was het s.v. Rijssen dat de draad snel weer oppakte en volgden de doelpunten zich achter elkaar. De eindstand was dan ook 1-9 voor s.v. Rijssen!!!

Doelpuntenmakers: 2 x Quinten, 2 x Mees, 2 x Milan en 3 x Vico. Dit alles op aangeven en prestaties van de rest van het team!

Wat een geweldige prestatie! Dit geweldige team heeft dit nu 3 keer gepresteerd in één jaar tijd en dat is dan ook zeker een reden voor een groot feest. De kanjers uit dit team hebben dit bereikt door alles samen te doen! Vechten voor elkaar, voor elkaar door het vuur gaan, opkomen voor elkaar, positief zijn naar elkaar en elke week er weer voor elkaar zijn! Zowel tijdens de trainingen en in de wedstrijden wordt het vaak naar voren gebracht door de trainers en leiders dat het gaat om een teamsport en dat we positief naar elkaar moeten zijn. Dat heeft dit team heel erg goed opgepakt en is dit ook een grote reden van deze kampioenschappen!

Wat een geweldige prestatie van jullie JO12-2!!

Bedankt Levy, Quinten, Vico, Ramone, Stacey, Leila, Steyn-Olivier, Damian, Daan, Milan, Christiaan, Abraham, Luca, Mees en Eyke!

Ook bedankt voor het geweldige leiderschap Wesley, Heidy en Abdel ( en Karen Schreuder tijdens de laatste belangrijke wedstrijd). En uiteraard de trainers Wesley en Thore.

Het was een geweldig jaar om dit team aan het werk te zien, een jaar om niet snel te vergeten en een jaar om op voort te borduren!