Gezocht: live twitter wedstrijden 1e

Gepubliceerd op: woensdag 27 september 2023
Aangezien onze vaste persoon voor Twitter (heet nu X) niet elke wedstrijd van het 1e meer kan bijwonen, zoeken we iemand (een vaste supporter?) die dit mede wil oppakken. Het zal om ongeveer de helft van de wedstrijden gaan, maar deze taak volledig overnemen mag ook.

Sinds dat Twitter bestond hebben vele voetbalclubs besloten om tijdens wedstrijden van het 1e “live” berichten te sturen via Twitter (X). Naast het begin- en eindsignaal is natuurlijk iedereen benieuwd naar het scoreverloop. Het eerste elftal van s.v. Rijssen kun je daarom altijd live volgen via @SVRijssen op Twitter (X).

Als je alleen “live” de doelpunten wilt doorgeven zijn we al blij! Je mag ook iets meer “live nieuws” delen zoals beginsignaal, kansen, kaarten die de scheidsrechter geeft en andere bijzonderheden.

Vanuit de selectie maakt een speler wekelijks een wedstrijdverslag en die zou het fijn vinden als er wat meer dan alleen doepunten aangegeven wordt. Dit maakt het voor hem makkelijker om zijn gespeelde wedstrijd op papier te zetten. Mocht je het leuk vind om tevens het wedstrijdverslag erbij te maken dan is dit ook mogelijk.

Aanmelden kan via bestuur@svrijssen.nl