PLUS ter Maat bedankt!

Gepubliceerd op: vrijdag 29 september 2023
s.v. Rijssen wil PLUS ter Maat bedanken voor de donatie van de voetballen die over waren van de actie. Wij zijn hier als vereniging erg blij mee en kunnen deze ballen goed gebruiken. Hopelijk kunnen we deze actie in de toekomst nogmaals tegemoetzien.

Afgelopen voorjaar is PLUS ter Maat, in samenwerking met de lokale voetbalverenigingen, gestart met een spaaractie waarbij klanten konden sparen voor een voetbal van hun vereniging. De verenigingen hebben allemaal vol enthousiasme gereageerd en wij mochten ook de logo’s en kleuren van de verenigingen gebruiken. Het resultaat mocht er zijn! Van iedere vereniging is er een prachtige bal geproduceerd en hebben we voor de actie is gestart al een aantal ballen bij iedere vereniging langs mogen brengen. Ook op de actie zelf reageerden onze klanten heel positief en er werden veel voetballen gespaard.

Omdat we vooraf al moesten doorgeven hoeveel ballen er geproduceerd moesten worden vanwege de levertijd was het lastig om een schatting te maken. Van één vereniging waren we helemaal uitverkocht en van de overige twee verenigingen hebben we uiteindelijk wat ballen overgehouden. Daarom hebben we besloten om deze ballen aan de betreffende verenigingen te doneren, zo weten wij zeker dat ze op een goede plek terecht komen!

Annet ten Den

Ondernemer PLUS ter Maat