JO8-1 KAMPIOEN

Gepubliceerd op: zaterdag 16 december 2023
Vandaag was het de dag dat JO-8 het winterkampioenschap kon behalen. Er moest dan wel uit gewonnen worden tegen Blauw Wit '66 Jo8-2 uit Holten.

Na de warming-up was het de scheidsrechter die floot voor het begin van de wedstrijd. Onze jongens waren niet te houden en kozen dan ook direct de aanval zoals ze dit alle wedstrijden deden en dit resulteerde na een aantal kansen in de eerste goal voor s.v. Rijssen.

Hierna was de ban gebroken en kon er gestaag verder gewerkt worden aan het uitbreiden van de voorsprong. In het vierde kwart waarbij de stand inmiddels was uitgebouwd na 1-9 vond de tegenstander het welletjes en gooide de handdoek in de ring omdat zij vonden dat er te fanatiek gespeeld werd door ons, terwijl zij dit zelf ook deden.

Ondanks het abrupte einde is de JO-8 terecht kampioen geworden doordat zij alle wedstrijden in de tweede fase gewonnen hebben.

Jongens van harte proficiat met het behalen van dit KAMPIOENSCHAP