Vertrek hoofdtrainer Bjorn Hodes

Gepubliceerd op: donderdag 21 december 2023
Bjorn Hodes stopt aan het einde van dit seizoen als hoofdtrainer bij s.v. Rijssen. Bjorn is bezig aan zijn tweede seizoen bij s.v. Rijssen. In zijn eerste seizoen eindige hij met s.v. Rijssen 1 op de 3e plaats in de 4e klasse F. In de nacompetitie werd het helaas uitgeschakeld voor promotie naar de 3e klasse. Op dit moment staat s.v. Rijssen op een gedeelde 8e plaats.

Bjorn is de 2e hoofdtrainer sinds het bestaan van s.v. Rijssen en met zijn komst heeft hij heel veel professionaliteit, drive en inzicht meegebracht, wat wij als jonge ambitieuze club heel erg kunnen waarderen. Hier zijn wij Bjorn zeer dankbaar voor en het heeft ons als club een basis gegeven waar wij op verder kunnen bouwen.

Bjorn geeft aan dankbaar te zijn dat hij bij s.v. Rijssen heeft mogen werken en kunnen bijdragen aan de verdere ontwikkeling van s.v. Rijssen. Uiteraard wil hij het lopende seizoen op een zo goed mogelijke manier afsluiten, met misschien wel iets tastbaars aan het eind.

Het bestuur en de TC gaan binnenkort met de overig stafleden en spelers om tafel om een profiel te bepalen voor de opvolger van Bjorn. Mocht je na het lezen van dit bericht al interesse hebben in de vacature van hoofdtrainer van s.v. Rijssen. Schroom dan niet een open sollicitatie te sturen naar tc@svrijssen.nl. De officiële vacature zullen wij begin januari plaatsen.

Namens bestuur en TC s.v. Rijssen