Milieuvriendelijke bekers s.v. Rijssen

Gepubliceerd op: zaterdag 22 februari 2020
Binnenkort gaan we kartonnen, milieuvriendelijke en duurzame bekers van Cups 4 Clubs gebruiken in de kantines van s.v. Rijssen

Op dit moment hebben we nog plastic bekers die we eerste opmaken, daarna stappen we over op de kartonnen bekers. Dit bedrijf helpt onze club om op een laagdrempelige manier te verduurzamen. Deze bekers zijn voorzien van advertenties, waardoor wij als club van een inkoopvoordeel genieten.

Lijkt het jou leuk om te adverteren op onze koffiebekers via Cups 4 Clubs?  Lees dan hier verder. Door te adverteren op deze koffiebekers help je mee aan het reduceren van plastic op ons sportpark én het stimuleert de duurzaamheid. Met het adverteren op cups krijgt jouw merk gemiddeld 96 keer meer exposure dan traditionele reclame. Daarnaast komt jouw merk, slogan of boodschap in de handen van onze leden, supporters, bezoekers en vrijwilligers. Voor jouw bedrijf betekent dit een enorm offline bereik.

Ben jij geïnteresseerd in het adverteren op onze koffiebekers? Dan verzoeken wij jou vriendelijk om contact op te nemen via sponsor@svrijssen.nl. Meer informatie is ook te vinden op www.cups4clubs.nl

Met vriendelijke en sportieve groet,

Bestuur / Sponsorcommissie s.v. Rijssen