Update over evt. training jeugd na versoepeling corona beleid

Gepubliceerd op: woensdag 22 april 2020

Beste leden, ouders en verzorgers van onze jeugdleden,

Op dit moment is het bestuur bezig om te kijken hoe wij na de versoepeling van het coronabeleid de trainingen van onze jeugdspelers weer kunnen oppakken.

U zult begrijpen dat hier een goede organisatie voor nodig is en dat wij natuurlijk niet over één nacht ijs willen gaan. Wij willen een goed plan maken om de jeugd volgens de coronaregels en op een veilige en verantwoorde manier de trainingen willen aanbieden. Komende week zal er ook begonnen worden met de aanleg van de nieuwe velden en dit brengt de nodige improvisatie met zich mee om de jeugdteams te laten trainen.

Wij gaan komende week in overleg met onder andere de trainers en leiders om te bepalen wanneer de trainingen voor de jeugd weer kunnen beginnen. Ons streven is om na de meivakantie (vanaf maandag 4 mei) de mogelijkheid te bieden om te jeugdtrainingen te hervatten. Zodra alles duidelijk is zullen we dit communiceren middels een nieuwsbrief naar onze leden, op onze website en Social Media.

Houd afstand en blijf gezond!

Bestuur s.v. Rijssen