Vacatures s.v. Rijssen

Gepubliceerd op: vrijdag 16 juni 2023
Hier kunt u alle openstaande vacatures lezen van s.v. Rijssen

Vacatures jeugdafdeling!

De Technische Jeugdcommissie heeft voor het komende seizoen nog enkele openstaande functies binnen de jeugdafdeling. Deze commissie doet elk jaar haar uiterste best om alle jeugdteams te voorzien van de juiste begeleiding, voor zowel trainingsavonden als op wedstrijddagen. Soms lukt het en soms ook niet. Zonder begeleiding kan een jeugdteam niet voetballen en dat zou jammer zijn, vandaar dat we op zoek zijn naar enkele vrijwilligers.

Wil je graag een steentje bijdragen aan de ontwikkeling van een jeugdspeler, op technisch gebed maar ook op sociaal gebied? Vind je het leuk om een jeugdteam te begeleiden tijdens wedstrijden of ze van training voorzien op (één van de) trainingsavonden? Kijk dan hieronder naar de openstaande vacatures

Leider en Vlagger s.v. Rijssen JO13-1

Wat zijn jullie taken:

• vervoer regelen tijdens uitwedstrijden

• zorgen dat het jeugdteam in een veilige omgeving kan voetballen

• het goede voorbeeld geven buiten en op het veld

• geven van advies tijdens de wedstrijden

• een goede sfeer creëren op basis van waardigheid en respect

• zorgen voor de juiste materialen

Trainer s.v. Rijssen JO14-1

Wat zijn jouw taken:

• het geven van trainingsstof op één avond in de week (in overleg met andere trainer)

• het geven van het de juiste oefenstof ter ontwikkeling van zowel het team als individueel

• je kunt terugvallen op ervaren jeugdtrainers, in begeleiding en oefenstof

• het goede voorbeeld geven buiten en op het veld

• zorgen voor de juiste sfeer op basis van waardigheid en respect

• nauw samenwerkt met de leiders van de JO14

Als vrijwilliger word je op handen gedragen binnen de club. Elke staflid wordt in kleding gestoken (trainingspak, polo, winterjas en regenjas), wordt uitgenodigd voor de jaarlijkse vrijwilligersavond en je vrijwilligersbijdrage van € 50,- komt te vervallen.

Ben je enthousiast geworden en wil je een bijdrage leveren aan de club? Of heb je hierover nog enkele vragen? Neem dan even contact op met ons. Dat kan via de mail tcjeugd@svrijssen.nl of schiet één van de leden van de TC Jeugd aan om je vragen te beantwoorden.

------------------------------------------------------------------------

Vacature: verzorg(st)er 1e selectie

Voetbalvereniging s.v. Rijssen is voor het nieuwe seizoen 2023-2024 op zoek naar een enthousiaste en ambitieuze verzorg(st)er voor de 1e selectie.

We zoeken iemand met de volgende kwalificaties:

- EHBO-diploma

- Diploma sportverzorging is een absolute pré

- Uitstekend in tapen en bandageren

- Uitstekend in sportmassage

- Ervaring in de voetbalwereld is een pré

- Teamplayer en passie voor voetbal

- Goede communicatieve en sociale vaardigheden

De werkzaamheden op dinsdag- en donderdagavond en tijdens de wedstrijddagen (zaterdags) bestaan onder andere uit:

- Het verzorgen van spelers voor de training en op zaterdags voor en tijdens de wedstrijden

- Tapen en bandageren

- Masseren voor trainingen