Corona update 14 Oktober

Gepubliceerd op: woensdag 14 oktober 2020
Zoals u allen ongetwijfeld weet heeft de overheid vanaf vanavond 14 oktober 22:00 uur de corona maatregelen aangescherpt en uitgebreid. Voor de (spelende) leden, ouders en verzorgers betekent dit onder andere het volgende:

- Sporten is alleen nog beperkt mogelijk: voor iedereen vanaf 18 jaar geldt dat sporten alleen mag op 1,5 meter afstand en alleen individueel of in teamverband met niet meer dan 4 personen. Wedstrijden zijn niet meer toegestaan, amateursportcompetities worden stilgelegd.

- Uitgezonderd hiervan zijn; kinderen tot 18 jaar (sporten in teamverband en wedstrijden onderling met teams van eigen club toegestaan).

- Naast de sportkantine en het terras zijn ook douches en kleedkamers gesloten. Kinderen tot 18 jaar moeten zich dus thuis omkleden, dit mag en kan niet meer bij s.v. Rijssen.