Gezocht: Begeleid(st)er Pupil van de Week

Gepubliceerd op: woensdag 6 november 2019
Voor dit seizoen zoeken wij een begeleid(st)er voor de pupil van de week bij thuiswedstrijden van het 1e elftal. Het zou mooi zijn als iemand dit oppakt, desnoods met enkele personen meer zodat je er niet elke thuiswedstrijd druk mee bent.

Wij verwachten dat er een schema gemaakt wordt zodat de jeugdspelers vroegtijdig weten wanneer ze pupil van de week zijn.

De begeleid(st)er zal de pupil en ouder(s) opvangen en begeleiden tijdens de thuiswedstrijd van het 1e.

Elke thuiswedstrijd zal dit ongeveer van 13:30 - 17:00 uur zijn.

Tevens zou het leuk zijn als de begeleid(st)er vooraf een vragenlijst naar de pupil stuurt en zorgt dat deze tijdig ingestuurd wordt.

Dan kan op onze website een vooraankondiging komen van de pupil met foto (liefste in s.v. Rijssen tenue).

Mocht je interesse hebben om begeleid(st)er van de pupil van de week te worden, meld je dan via bestuur@svrijssen.nl

Wij hebben een voorbeeld programma en vragenlijst welke je zou kunnen gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Bestuur s.v. Rijssen