Lief en Leed

Gepubliceerd op: maandag 29 april 2019
Lief en Leed verzorgt een attentie namens de club bij speciale gebeurtenissen zoals geboorte, ziekte, ernstige blessure of overlijden. Ook kan er een speciaal moment zijn in het leven van een lid dat maakt dat een steuntje in de rug kracht geeft of maakt dat er iets te vieren valt.

Indien u van mening bent dat iemand binnen onze vereniging in aanmerking komt voor een bloemetje, kaartje, attentie of fruitmand horen we het graag. Zoals op onze website vermeld staat kan er gemaild worden  naar liefenleed@svrijssen.nl. Lisa Steenberg (speelster Vrouwen1) krijgt dan bericht en zij zal zorgen voor een kleine attentie naar desbetreffende lid.

Wij zijn blij en trots dat we ook dit soort zaken vorm kunnen geven binnen onze vereniging en dit laat zien dat s.v. Rijssen niet alleen een voetbalvereniging is, maar veel meer!