Tijdelijk parkeren s.v. Rijssen

Gepubliceerd op: vrijdag 3 september 2021
Zoals jullie allemaal al wel hebben gezien is ons mooie nieuwe complex bijna gereed. Enkele vrijwilligers leggen de laatste hand aan het gebouw. Wat nog niet gereed is, is de parkeerplaats.

De verwachting is dat deze medio oktober gereed is. Tot die tijd is het dus nog even behelpen met het parkeren. Om het parkeren in goede banen te leiden en de situatie veilig te houden, hebben wij zones aangegeven waar er geparkeerd mag worden. Zie rode lijnen op de tekening. Er kan geparkeerd worden bij het oude clubgebouw, zoals het altijd was. Tevens kan er geparkeerd worden aan 1 kant van de Elsmaten en Opbroekweg. Dit zullen wij ook met bordjes langs de weg aangeven. Aangezien wij veel gasten ontvangen willen wij eigen leden verzoeken om met de fiets te komen. Indien het echt noodzakelijk is dat je met de auto moet komen, dan je graag houden aan de parkeerzones. Er mag absoluut nog niet geparkeerd worden op de toekomstige parkeerplaats.

Sorry voor de overlast en alvast bedankt voor jullie medewerking.

Met sportieve groet,

Bestuur s.v. Rijssen