Jongste jeugd verslaat 1e

Gepubliceerd op: woensdag 22 september 2021
Afgelopen maandagavond heeft onze jongste jeugd het eerste elftal weten te verslaan. In een spannende pot werd er nipt gewonnen, daarnaast was het vooral een gezellige kennismaking (zie foto) met elkaar. Het eerste team gaat wekelijks de jongste jeugd fluiten en de jeugd kon zien hoe goed onze beste spelers zijn.

Onze jongste jeugd (JO7, JO8 en JO9) was massaal op komen dagen voor deze kraker. Met ruim twintig kinderen namen ze het op tegen vijftien spelers uit de eerste selectie. Het begin was voor de jeugd, de 1-0 en 2-0 werden al snel gescoord. Echter kwam het vlaggenschip al snel terug in de wedstrijd. Uiteindelijk bleek de jongste jeugd met één doelpunt verschil gewonnen toen de officiële scheidsrechter Patrick Bloemendal affloot voor het einde van de wedstrijd. Een zeer knappe overwinning!

Na afloop stond er voor de jeugd gratis ranja en een zakje chips klaar. Iedereen bedankt voor zijn/haar inzet en hopelijk zien we elkaar nog vaak komend seizoen. Succes in de competitie vanaf komend weekend!