Tijd om te scoren

Gepubliceerd op: maandag 27 september 2021
Nu ons sportpark bijna klaar is en diverse vrijwilligers druk zijn om de laatste zaken af te ronden, hebben wij in Reggeborgh een sponsor weten te vinden die haar naam heeft verbonden aan een mooi nieuw scorebord.

Reggeborgh is een Rijssens familiebedrijf dat zowel nationaal als internationaal opereert, o.a. in vastgoed, energie, bouw en (medische) technologie.
Zaterdag 4 september tijdens de eerste bekerwedstrijd van het 1e is het scorebord in gebruik genomen met een klinkende 4-2 overwinning. Reggeborgh: “Wij zijn blij dat wij s.v. Rijssen op deze manier hebben kunnen helpen en nu maar hopen dat er de komende jaren veel gescoord wordt door s.v. Rijssen.”
Wij zijn ontzettend blij dat Reggeborgh hierin bereid is gevonden om ons te voorzien van dit mooie nieuwe scorebord.
Reggeborgh enorm bedankt voor jullie steun en samenwerking.