Rabo Clubsupport #rabosupporttwente

Gepubliceerd op: maandag 11 oktober 2021
Beste Leden   De stemperiode voor Rabo ClubSupport 2021 is van start gegaan   Stemmen: Leden van Rijssen-Enter brengen via de Rabo App of Rabo Online Bankieren van 4 t/m 25 oktober hun stem uit op de deelnemers die zij een warm hart toe dragen. Hoe meer stemmen er op een club uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club ontvangt.

Maak kans op de Supportsprijs!
Bij elke club, groot of klein, gaat het bij Rabo ClubSupport maar om één ding: support. Betrokkenheid van de leden, fans en achterban. Weet jouw club op een verrassende of bijzondere manier veel aandacht te krijgen bij Rabo ClubSupport? Laat het ons weten via communicatie.ta@rabobank.nl of gebruik #rabosupporttwente.* En wie weet winnen jullie 1 van de 4 extra prijzen t.w.v. € 250,-!

Nog even goed te weten:
Net als vorig jaar kunnen Rabo-leden, vanaf 12 jaar, stemmen op hun favoriete club. En let op: lid is iets anders dan klant. Een klant kan in de Rabo App zelf lid worden en daarna meteen stemmen. Leden die niet online bankieren, krijgen een mail of brief met hun stemcode en kunnen via een speciale stemsite stemmen. Voor vragen m.b.t. stemmen kan je jullie achterban doorverwijzen naar telefoonnummer (088) 722 66 00.

Wij wensen s.v. Rijssen veel succes!

Met vriendelijke groet,

Directeur coöperatieve Rabobank