CORONA-UPDATE PER 13 NOVEMBER :

Gepubliceerd op: zaterdag 13 november 2021
Bron : NOCNSF, KNVB en RIVM Het demissionair kabinet heeft in de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus nieuwe maatregelen aangekondigd voor de sport, om het aantal contactmomenten en reisbewegingen te beperken.

Concreet betekent dit voor s.v. Rijssen :

Trainingen en wedstrijden gaan gewoon door.

Leiders, trainers van thuisspelende teams en leiders, trainers en meerijdende ouders/begeleiders van uitspelende teams zijn welkom op Sportpark ’t Opbroek.

Publiek is niet toegestaan bij trainingen en wedstrijden op Sportpark ’t Opbroek, behalve in de kantine op vertoon van een geldig CTB (corona toegangsbewijs).

De kantine, kleedkamers en toiletten zijn toegankelijk voor personen tot 18 jaar en personen vanaf 18 jaar die in het bezit zijn van een geldig CTB.

Hierop zal gecontroleerd worden maar we rekenen op het begrip en de medewerking van iedereen !

Uitgezonderd van de voornoemde CTB verplichting zijn personen die werkzaamheden verrichten bij s.v. Rijssen zoals bestuur, trainers, coaches, leiders, arbitrage, kantine personeel en alle vrijwilligers

Alle trainers en leiders hebben kleding van s.v. Rijssen. Wij verwachten ook dat deze kleding tijdens het uitoefenen de functie wordt gedragen.

Hierdoor zijn deze mensen herkenbaar voor de vrijwilligers die de CTB controle uitvoeren.

De kantine en het terras zijn op zaterdag en zondag open tot uiterlijk 20.00 uur ’s avonds. Toegang tot de kantine kan alleen via de hoofdingang en niet via de terraszijde.

De kantine is van maandag tot en met vrijdag gesloten.

In de kantine en op het terras gelden vaste zitplaatsen.

Houd voor en na het sporten 1,5 meter afstand op plekken waar geen CTB verplicht is.

Met onze vrijwilligers proberen we de veiligheid voor iedereen zo goed mogelijk te waarborgen. Dat kan echter niet zonder de medewerking van alle leden en bezoekers. We doen daarom zeker ook een beroep op de eigen verantwoordelijkheid van alle bezoekers, lid of geen lid! Alleen samen krijgen wij corona onder controle.

Blijf allemaal gezond en fit!

Bestuur s.v. Rijssen