Corona Toegangs Bewijs

Gepubliceerd op: vrijdag 26 november 2021
Helaas hebben wij afgelopen weekend gemerkt dat niet iedereen onze regels omtrent corona en toegang tot de kantine begrijpt of accepteert. Dit is vervelend voor de vrijwilligers die de controle op een coronatoegangsbewijs (CTB) moeten uitvoeren. Daarom hebben wij vanaf zaterdag a.s. een wijziging doorgevoerd omtrent de controle op de toegang tot de kantine

Vanaf zaterdag zal de controle op CTB bij de ingang van ons complex plaatsvinden. Iedereen krijgt op vertoon van een CTB een stempel en heeft daarna toegang tot de kantine. In de kantine zal nogmaals gecontroleerd worden op het hebben van een stempel. Spelers die geen CTB hebben krijgen wel toegang tot het complex, maar krijgen geen stempel. Voor vrijwilligers in functie geldt een uitzondering. Op wedstrijddagen hebben we het dan o.a. over barpersoneel, leiders, arbitrage, bestuur en meerijdende ouders van de tegenstander (alleen jeugd). De vrijwilligers zonder CTB dienen zich te melden in de kantine. Daar ligt een lijst met vrijwilligers die deze dag in functie zijn. De naam en functie van de vrijwilliger wordt hier gecontroleerd en deze krijgt een tijdslot mee waarin er toegang is tot de kantine. Voor vrijwilligers betrokken bij een wedstrijd geldt dat zij vanaf 1 uur voor de wedstrijd tot 1 uur na de wedstrijd toegang hebben tot de kantine. Voor de overige vrijwilligers zonder CTB geldt dat zij alleen toegang tot de kantine hebben tijdens het uitvoeren van de functie. Wij en de vrijwilligers hebben de regels niet bedacht. Wij proberen deze wel zo goed mogelijk binnen onze mogelijkheden uit te voeren. Wij vragen iedereen hier respect en begrip voor op te brengen.

MVG

Het Bestuur