Vrijwilligerspresentje

Gepubliceerd op: vrijdag 24 december 2021
Ook dit jaar hebben wij weer voor al onze vrijwilligers, als teken van dankbaarheid, een leuk presentje geregeld. Zonder de hulp van onze vrijwilligers waren wij niet de mooie club geworden die we nu zijn en daar zijn wij jullie zeer dankbaar voor.

Wegens alle beperkingen hebben wij jullie nog niet echt in het zonnetje kunnen zetten, maar wij hopen dat jullie middels dit presentje toch de warmte van de club voelen.

Het presentje is op 30 december tussen 14:00 en 16:30 uur af te halen in ons clubgebouw.

Op dit tijdstip zijn tevens de bestelde oliebollen en appelbeignets af te halen. Mocht je nog geen oliebollen of appelbeignets hebben besteld, dan kan dat nog t/m 27 december via de volgende link: https://www.svrijssen.nl/nieuws/130/everybody-needs-liebol-n

Ook ons lekkere SV-tjes is de 30e te koop, dus heb je nog een lekkere borrel nodig voor de jaarwisseling vergeet deze dan niet mee te nemen.

I.v.m. de beperkende maatregelen willen wij jullie verzoeken de geldende regels en instructies in acht te nemen bij het afhalen. Vrijwilligers die niet in de gelegenheid zijn het presentje af te halen zullen deze via een andere weg ontvangen.