s.v. Rijssen verloor terecht

Gepubliceerd op: maandag 4 april 2022
Tegen de koploper in de tweede periode en tevens de nummer drie op de ranglijst, ATC’65, werd er terecht verloren. De heenwedstrijd won s.v. Rijssen verdiend met 4-1, nu won de ploeg uit Hengelo. Tim Paalman (foto) kon als keeper weinig aan de doelpunten doen.

ATC’65 opende furieus en na 15 minuten stond het al 2-0. Een schot wat bleef hangen die van dichtbij binnen werd geschoven en een diagonaal schot vanaf rechts zorgde voor een prima start van de thuisploeg. Het gehavende s.v. Rijssen mistte enkele sterkhouders en dit was op het veld terug te zien. Kansen waren er nauwelijks en de 3-0 achterstand (die vlak voor rust viel) met de pauze was terecht.

De tweede helft kwamen Mike Jansen en Yilber Haverslag erin bij s.v. Rijssen en was de wedstrijd eindelijk in evenwicht. De eerste 25 minuten leek het erop dat de aansluitingstreffer zou vallen, maar na 73 minuten stond het 5-0 na twee snelle goals. Hierna was het geloof bij de bezoekers weg en bleef het gelukkig bij 5-0.

Komende dinsdag om 20:00 uur de inhaalwedstrijd bij GFC in Goor, zaterdag spelen we om 14:30 uur thuis tegen Achilles’12 uit Hengelo. Nu we achtste staan heeft het elftal wat goed te maken, al was het alleen maar voor de vele trouwe supporters.