s.v. Rijssen JO14-1 Kampioen!

Gepubliceerd op: woensdag 4 mei 2022
Jo14-1 van s.v. Rijssen uitkomend in de derde klasse is door punten verlies van zijn concurrenten al kampioen.

Alle wedstrijden werden in deze tweede competitie helft wel uitgespeeld ten opzichte van de eerste competitie helft waar we ook boven aan stonden maar niet konden uit voetballen wegens corona. Alle wedstrijden wist de jo14-1 te winnen. Echter gemakkelijk was dit niet in een competitie met veel goeie ploegen die erg aan elkaar gewaagd waren. Door bij vlagen mooi voetbal en veel inzet wisten we uiteindelijk alle wedstrijden te winnen.

Zaterdag 14 mei staat de laatste wedstrijd gepland thuis tegen sportclub Lochem om 9:30. Hierna zal het kampioenschap gevierd worden. In de wandelgangen gaat er rond dat de thuis ploeg zal gaan aantreden in een fantasie opstelling. Maar of de begeleiding hiermee akkoord gaat is nog niks over bekend.

Wij hopen dat er zoals altijd veel supporters komen bij de wedstrijd en dat deze supporters ook na de wedstrijd een feestje met ons gaan vieren in de kantine!