Zondag2 is kampioen!

Gepubliceerd op: dinsdag 3 mei 2022
Afgelopen zondag, 1 mei 2022, is s.v. Rijssen zondag2 kampioen geworden! Zonder zelf te spelen werd het door een verliesbeurt van naaste belager Holten de beste in de reserve 7e klasse. Na 20 wedstrijden zonder puntverlies is het kampioenschap binnen.

Zondag2 had de afgelopen twee seizoenen redelijke papieren om kampioen te worden, maar corona gooide roet in het eten. Pas in het derde seizoen als s.v. Rijssen is er eindelijk een seniorenteam kampioen. Zondag 15 mei staat de volgende wedstrijd gepland, om 10:00 uur in Goor tegen GFC. Aansluitend om 13:00 uur barst het feest los in onze kantine zie ook https://www.svrijssen.nl/nieuws/274/15-mei-zon2-kampioensfeest

Komende zaterdag kan zaterdag8 (12:00 uur thuis) ook kampioen worden en zaterdag 14 mei kan onze JO14 ( 9:30 uur thuis) kampioen worden. Ons oudste jeugdteam (JO17) staat gedeeld bovenaan, wellicht dat zij deze voetbaljaargang ook nog een feestje kunnen vieren.

Wees welkom 8, 14 en 15 mei en vier de feestjes met ons mee!