Vrijdag 35+2 kampioen?

Gepubliceerd op: donderdag 9 juni 2022
Vrijdag 10 juni kan ons tweede 35+-team kampioen worden, maar dan moeten ze nog wel presteren 's avonds. De voorsprong op nummer twee (Excelsior'31-2) is zeven punten, maar elk team kan in vier potjes nog twaalf punten verdienen. Om 19:30 uur starten de wedstrijden op De Koerbelt bij Excelsior'31, wees welkom!

Om 19:30 uur starten we de onderlinge strijd tegen s.v. Rijssen 35+1, vervolgens spelen we tegen Enter Vooruit en tweemaal tegen Excelsior'31. Tweemaal winnen is genoeg om het kampioenschap binnen te halen, maar gezien de resultaten in het verleden kan iedereen van elkaar winnen. Wie er ook kampioen wordt, na afloop is het altijd gezellig in de voetbalkantine!

Mocht s.v. Rijssen 35+2 kampioen worden dan is dit het zevende (!) kampioenschap dit voetbalseizoen. JO9, JO11 (voor de winterstop), JO14, JO17, zat8 en zon2- gingen dit team al voor. Nu al een superprestatie voor de jonge fusieclub!