Zaterdag 25 juni jeugddag

Gepubliceerd op: zaterdag 18 juni 2022
Bij s.v. Rijssen wordt er zaterdag 25 een grandioze jeugddag georganiseerd. Toegang is gratis voor alle jeugd die een leuke voetbaldag wil beleven, of je nu lid bent of niet. We starten om 10:00 uur en rond 15:00 uur is het afgelopen. JO9 (foto) is 1 van de 7 kampioenteams van s.v. Rijssen dit seizoen.

Onze jeugdleden mogen broertjes, zusjes, familieleden en vriendjes meenemen. Ken je nog niemand bij s.v. Rijssen dan ben je ook welkom!  Er is onder andere een stormbaan, springkussen, snelheidsmeter en wisselbokaal voor wie het beste penalty's kan nemen. Voor iedere deelnemer is er gratis ranja, fruit en een suikerspin.

Kom dus zaterdag 25 juni vanaf 10:00 uur bij sportpark 't Opbroek. Voor niet-leden een mooie gelegenheid om kennis te maken met de nieuwe en schitterende accommodatie van s.v. Rijssen! Mocht je nog vragen hebben of aan willen melden als jeugdlid, stuur dan een e-mail naar tcjeugd@svrijssen.nl