Geslaagde opening complex

Gepubliceerd op: zaterdag 18 juni 2022
Vrijdag 17 juni was dan eindelijk de uitgestelde opening van ons nieuwe complex. Ruim 200 genodigden waren aanwezig, die genoten van een hapje en drankje. Nogmaals dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt!

Bij binnenkomst stonden vrijwilligers van dubbel-buurtschap Herike-Elsen achter de bar om iedereen van een drankje te voorzien. Bert Jansen praatte de avond aan elkaar en gaf vervolgens Wouter Beumer (voorzitter s.v. Rijssen), Bert Tijhof (wethouder Gemeente Rijssen-Holten), Sandra Tusveld (hoofdsponsor Visymo) en Theo Hagedoorn (sportraad) het woord.

Na het formele stuk werd het buffet geopend, restaurant Brodshoes had dit uitstekend verzorgd. Eten en drinken was er in overvloed. De avond zou 22:00 uur eindigen echter werd dit iets later, omdat het nog gezellig en druk was.

Dank voor alles en iedereen die ons geholpen heeft, anders hadden we dit nooit kunnen realiseren. We zijn trots op s.v. Rijssen en hopen de club op alle vlakken verder te laten groeien.

Bestuur s.v. Rijssen