s.v. Rijssen JO12-2 Kampioen.

Gepubliceerd op: zondag 9 oktober 2022
Onderling is er goed overleg gevoerd hoe we deze wedstrijd gingen aanpakken. Vooral veel de bal het werk laten doen en positief zijn en blijven naar elkaar is het beste, dat was het devies van leider Wesley.

Bij aanvang van de wedstrijd zagen we direct dat Juventa veel goede spelers en een goede keeper had. Toch wisten we door goed voetbal op een 2-0 voorsprong te komen. Beide doelpunten gescoord door Levy Fransen. Twee nul was ook de rust stand. Spannend bleef het dus zeker, want we waren er nog niet! Na de rust werd al snel de 3-0 gemaakt door Quinten Pots.

En een paar minuten later lag nummer 4 ook in het Niet was succesvol na een veelbelovende aanval. Juventa'12 bleef er toch in geloven,ze raakten tot 2 maal toe de paal ,en een paar minuten later was daar de aansluitingstreffer 4-1. s.v. Rijssen liet zich niet van de wijs brengen en rechte de rug, het was opnieuw Levy die scoorde en zo de eindstand bepaalde op 5-1!

De ploeg van trainers Thore en Denzel zijn kampioen geworden. Een geweldige prestatie die niet onopgemerkt aan zich voorbij liet gaan. De spelers vierden hun feest voor de vele aanwezige supporters die fanatiek langs de lijn naar deze toppers keken.

Een heuse beker werd omhooggehouden door aanvoerder Quinten, medailles werden uitgereikt en uiteraard werd er in de kantine nog flink feest gevierd onder het genot van patat en snacks.

JO12-2 IS KAMPIOEN!!!!!!

Bedankt Levy, Vico, Quinten, Christiaan, Abraham, Leila, Stacey, Milan, Ramone, Steyn-Olivier, Daan, Luca en Damian.

Jullie zijn Toppers!!!