s.v. Rijssen nu ook een Erkend Leerbedrijf

Gepubliceerd op: vrijdag 21 oktober 2022
Sinds vorige week mag onze vereniging zich een Erkend Leerbedrijf noemen.

Uit handen van een vertegenwoordiger van de SBB (Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven) ontving de club een plakkaat met het logo en de schone taak voor ons klusteam om hier een mooi plekje voor te vinden.

Aanleiding van deze erkenning is de aanvraag van een jeugdlid om stage te mogen lopen voor zijn sportopleiding. Dit was een unieke kans voor onze club om zich daarvoor in te zetten en studenten de mogelijkheid te bieden om stage te kunnen lopen bij ons.

Om alles in goede banen te leiden is besloten om Ard-Jan Brandriet van de TC Jeugd aan te stellen als praktijkopleider. Hij zal de stagiaire(s) gaan begeleiden en contactpersoon zijn voor desbetreffende scholen.

Bent u een instelling en op zoek naar stageplekken? Of zoek je zelf nog een stageplek die aansluit bij je opleiding?

Informatie is aan te vragen door een mail te sturen naar tcjeugd@svrijssen.nl (t.a.v. Ard-Jan, betreffende stage).

Nieuwe stageplekken zullen beschikbaar zijn in het nieuwe schooljaar 2023-2024.