Hoofdlijnenakkoord getekend

Gepubliceerd op: dinsdag 23 juli 2019
Donderdag 11 juli is het hoofdlijnenakkoord ondertekend door de nieuwe fusieclub s.v. Rijssen (R.K.S.V. en Rijssen Vooruit), Ter Steege Vastgoed Rijssen B.V., de Sportraad Rijssen-Holten en de gemeente Rijssen-Holten. Dit gebeurde op de middenstip van het RV-veld. Dezelfde avond waren ook de ledenvergaderingen van de twee fuserende clubs waarin de verenigingen zichzelf hebben opgeheven. Vanaf nu is het s.v. Rijssen!

Wethouder Bert Tijhof is enthousiast: “Een mooie stap in een voor Rijssen-Holten uniek proces. Alle betrokken partijen hebben geknokt voor dit mooie resultaat. Een teamprestatie!”

De ondertekening van dit hoofdlijnenakkoord is de volgende stap voor Rijssen Vooruit en R.K.S.V. in het fusieproces. Tevens is het akkoord het teken van een toekomstige uitbreiding van en investering in huidig sportpark de Koele (welke gewijzigd gaat worden in sportpark 't Opbroek). Het akkoord concretiseert de gezamenlijk gemaakte afspraken in de wijze waarop bekostiging en realisatie van de uitbreiding en investering in sportpark de Koele (welke gewijzigd gaat worden in sportpark 't Opbroek) zal plaatsvinden.