Rob Boezerooij gestopt in bestuur

Gepubliceerd op: donderdag 12 januari 2023
Woensdag 11 januari om 20:00 uur was er een ledenvergadering in de kantine van s.v. Rijssen. Het afgelopen halfjaar werd besproken, want 14 juli 2022 hadden we de laatste ledenvergadering nog gehad. Rob Boezerooij trad officieel af als bestuurslid, maar blijft actief binnen de vereniging.

Er was veel positief nieuws te melden, onze club in opbouw ontwikkelt zich nog steeds. De aanwas van zowel jeugd als senioren leden, alsmede vrijwilligers en sponsoren doet ons goed! Echter zijn er ook punten van aandacht, vooral de enorm stijgende (energie)kosten baart ons zorgen. Alles wordt duurder, niet alleen de inkoop van eten en drinken. Dat wij niet kunnen bestaan zonder onze vrijwilligers, liefst 138 vrijwilligers konden een kerstpresentje ophalen, werd nogmaals benadrukt. Voor diegenen die er niet waren, nogmaals dank voor jullie inzet en wij hopen ook in 2023 weer een beroep op jullie te kunnen doen!

Rob Boezerooij gaf wegens privéredenen enkele maanden geleden aan te stoppen als bestuurslid, wel gaat hij door als TC-lid en verwacht hij zaterdags (en doordeweeks) nog diverse taken. Als bestuur wilden we dit niet ongemerkt voorbij laten gaan, hij kreeg van ons een ingelijst shirt en ons eigen likeurtje SV-tje. Wij willen hem via deze manier nogmaals danken en hopen dat hij nog jarenlang actief zal zijn voor s.v. Rijssen.

De beste wensen voor komend jaar en we zien jullie hopelijk weer snel op de vereniging!

Bestuur s.v. Rijssen