s.v. Rijssen JO-13 kampioen

Gepubliceerd op: maandag 9 december 2019
Op zaterdag 7 december zijn de jongens en meiden van JO-13 de eerste kampioen geworden van s.v. Rijssen.

In augustus zijn we gestart met een nieuw elftal; samengesteld uit leden van Rijssen Vooruit, R.K.S.V. en zelfs met een aantal nieuwe leden die vanuit een andere vereniging erbij gekomen zijn. Er was gelijk een goede klik en ze werden een écht team samen.

Onder leiding van trainers Wilco Hoevink en Rick Bruggink, en leiders Frank Slagman en Martijn Nijland, hebben ze keihard gewerkt om tijdens wedstrijden het beste uit zichzelf te halen. Dat was te zien: vanaf de eerste wedstrijd ging het gelijk goed en boekten ze winst na winst. Zo bleef het gaan gedurende de gehele competitie. Met 97 doelpunten voor en slechts 12 tegen, was het een uitgemaakte zaak, na een aantal spannende wedstrijden.

Zo zijn zij de eerste kampioenen van s.v. Rijssen, iets waar we als nieuwe vereniging erg trots op zijn! Jongens, meiden en begeleiding nogmaals van harte!