17 maart opening Engelse Tribune

Gepubliceerd op: donderdag 9 maart 2023
Vrijdag 17 maart vanaf 19:30 uur zal de openingshandeling plaatsvinden van de Engelse tribune. Aansluitend zullen vijf teams 35+ en twee damesteams 25+ hun wedstrijden spelen bij s.v. Rijssen.

Door inzet van de stichting behoud Engelse Tribune is het gelukt de tribune te verplaatsen naar het nieuwe onderkomen van s.v. Rijssen. De openingshandeling zal plaatsvinden door gedeputeerde de Witte, portfeuillehouder erfgoed in de provincie Overijssel. Aansluitend zal Gerrit ter Horst namens stichting behoud Engelse Tribune kort een woord houden en spreekt het bestuur van s.v. Rijssen.

Na de opening wordt er ter ere van de Engelse Tribune een vriendschappelijk 35+ voetbaltoernooi gespeeld. Deelnemende clubs zijn s.v. Rijssen, VV Manderveen, Excelsior’31 en Enter Vooruit. Tevens zullen de 25+ dames van s.v. Rijssen en DETO hun competitiewedstrijd spelen.

Wees allen welkom!