s.v. Rijssen JO12-2 Kampioen.

Gepubliceerd op: zaterdag 18 maart 2023
Zoals al eerder deze week werd aangekondigd kon vandaag de JO12-2 van s.v. Rijssen kampioen worden,en wel tegen de directe concurrent s.v. Holten JO12-1. Kortom,op papier een mooi affiche,en bovendien een gemeentelijke derby van Rijssen- Holten.

Vanaf de 1e minuut werd er volop druk gezet door de thuisploeg,wat al gauw resluteerde in een
verdiende 1-0 voorsprong. s.v. Holten liet zich niet niet van de wijs brengen,en zorgde met een aantal
gevaarlijke uitvallen drieging voor de goal van s.v. Rijssen,echter zonder doelpunt.
Vanaf de kant werden er een aantal aanwijzingen gegeven door leider Abdel, en door deze aanwijzing
kwam s.v. Rijssen op 2-0 voorsprong!

Een goed opgezette aanval werd keurig afgerond,dit was tevens de ruststand. Na de rust kwam s.v Holten opnieuw dicht bij de defensie van s.v. Rijssen,maar opnieuw stond onze verdediging zijn mannetje. Daaropvolgend was het s.v. Rijssen die de boventoon voerde, wat resulteerde in een 3-0 voorsprong.

Het verzet leek echter gebroken want kort daarop was het de 4 en de 5-0 voorsprong voor ons s.v.!!
Het kampioenschap kon al bijna niet meer misgaan,zo leek het. s.v Holten liet zien waarom zij ook voor
het kampioenschap speelde, en kwam terug in de wedstrijd door 2 keer achter elkaar te scoren.
De tijd was bijna verstreken, wat nog wat speldenprikjes opleverden van beide kanten, waarna de
uitstekend leidende scheidsrechter Yorben een eind maakte aan de wedstrijd door voor het laatste
fluitsignaal te klinken. S.V. RIJSSEN JO12-2 KAMPIOEN!!!
Een klasse prestatie van dit team,waar we als s.v. Rijssen trots op kunnen zijn.
Gefeliciteerd Toppers!!